Jubileum 2017

In 2017 vierde IJsclub Donia haar 150-jarig bestaan. In het kader van dit jubileum zijn er onder andere een jubileumboek uitgegeven en in samenwerking met Toanielselskip Sint Nyk een vijftal toneelvoorstellingen van het stuk "IIS"opgevoerd.

Op zaterdag 28 januari jl. vond in café 't Wapen van Friesland de jubileumreceptie plaats waar, naast ijsclubleden, ook een aantal speciaal genodigden aanwezig waren. Voorzitter Rinus Spijkerman nam de aanwezigen in zijn toespraak mee door de periode 1867 tot 2017. Ook burgemeester Fred Veenstra en de heer Sicco Fennema van het gewest Fryslân nestelden zich achter het spreekgestoelte en namen de microfoon om lovende woorden te spreken over IJsclub Donia. Tevens werden de oud bestuursleden Frans de Winter en Harry Nota in het zonnetje gezet vanwege hun lange staat van bestuurlijke dienst voor de IJsclub.

33_DSC_7534.jpg       35_DSC_7539.jpg

25_DSC_7509.jpg       26_DSC_7513.jpg

Voor meer foto's van de receptie klik hier.

facebookbutton.png