Bestellen jubileumboek

Ter gelegenheid van het 150-jarig jubileum is een geïllustreerd jubileumboek uitgegeven met een uitgebreide weergave van de rijke schaatshistorie van IJsclub Donia. Het boek bevat 190 pagina's, is in kleur en tweezijdig gedrukt, genaaid in een harde band en heeft de afmeting 18 x 28 cm. Het boek kost slechts € 12,50.

Heeft u interesse en wilt u het jubileumboek bestellen dan kan dat per email. Wij verzoeken u vriendelijk de volgende informatie in het bericht te vermelden:

Bezorging / verzending
Bestelde boeken uit de dorpen Sint Nicolaasga, Idskenhuizen, Langweer, Tjerkgaast en Scharsterbrug zullen, na ontvangst van de betaling, persoonlijk worden afgeleverd.
Bij een afleveradres buiten de hierboven vermelde dorpen zullen er verzendkosten à € 4,50 per boek of € 6,95 voor meerdere boeken in rekening te worden gebracht. Indien het boek dient te worden verzonden graag dit duidelijk aangeven bij de bestelling alsmede de vermelding van het verzendadres. Vergeet niet de verzendkosten in de betaling mee te nemen.

Betaling
Het boek wordt bezorgd (of verzonden) na ontvangst van uw betaling op ons IBAN-nummer NL85 RABO 0334 7599 78 ten name van IJsclub Donia. Vermeldt u bij de betaling duidelijk uw volledige naam en het aantal boeken dat u heeft besteld.

omslag_jubileumboek.jpeg